1058,92 Kč

Kvalitní a levný produkt Domaine des Roches Neuves Saumur-Champigny Les Memoires 2022 Červené 13.5% 0.75 l od výrobce Domaine des Roches Neuves u nás najdete ve slevě za 1058,92 Kč.

94 Bodové hodnocení! Lze skladovat ve sklepě po dobu 10 let. Před podáváním 30 minut až hodinu dekantujte. Les Mémoires je středně plné červené víno vyrobené z odrůdy Cabernet Franc v oblasti Saumur-Champigny v údolí Loiry. Ožívá vůní zralého červeného ovoce, jahodového likéru a jemnými tóny eukalyptu. Hrozny pochází z 80akrové vinice v Dampierre-sur-Loire, kde staré vinice rostou na poli s křemičitými půdami bohatými na vápenec. Domaine des Roches Neuves je starý sklep, jehož historie sahá až do roku 1850. V roce 1992 se vedení ujal rodák z Bordeaux Thierry Germain, který je často považován za jednoho z nejlepších vinařů své generace. Les Mémoires je jedním z novějších pozemků vinařství, který byl zakoupen v roce 2012 a stále je obděláván tradičním způsobem - pomocí koně a pluhu. Les Mémoires má ve sklenici krásnou rubínově červenou barvu. Otevírá se smrští červeného ovoce, jahod a malin, podpořenou jemnou mineralitou a rostlinnými tóny pepře. V ústech vykazuje vynikající strukturu - svědčící o skvělém terroir a odborném vinaři. Na červené víno z údolí Loiry je toto víno tak dobré, jak jen může být. Les Mémoires se skvěle hodí k pokrmům ze zvěřiny nebo červeného masa, například ke steaku au poivre.
značka Domaine des Roches Neuves